Fulfillment - co to jest i jak działa w biznesie? [reklama]

2023-01-24, 14:16  Reklama
Materiały promocyjne

Materiały promocyjne

Fulfillment to opcja kompleksowej obsługi biznesów e-commerce. Polega na zlecaniu firmie logistycznej całościowej realizacji zamówień – od ich przyjęcia, aż po doręczenie do konsumenta. Fulfillment oferuje m.in. firma InPost, która pozwala przedsiębiorcom oddać w profesjonalne ręce proces end-to-end.

Co to jest fulfillment?

Fulfillment polega na obsłudze zamówień w sklepach internetowych przez firmę zewnętrzną, czyli nie bezpośrednio przez sprzedawcę. Przedsiębiorca może wykupić takie usługi u firm logistycznych. Integruje się wtedy system sklepu z systemami magazynowymi przedsiębiorstwa, dzięki czemu pracownicy logistyczni mogą od razu przejmować każde zamówienie do realizacji. Szczegółowy opis całej procedury znajduje się na stronie internetowej https://inpost.pl/fulfillment, na której można też skorzystać z formularza kontaktowego.

InPost Fulfillment – charakterystyka oferty

Fulfillment oferowany przez firmę InPost zaczyna się od integracji systemu magazynowego ze sklepowym. Zadaniem firmy logistyczno-kurierskiej jest także przejęcie całego towaru sklepu i przechowywanie go w odpowiednich warunkach w magazynie. Gdy tylko klient złoży zamówienie w sklepie internetowym, InPost natychmiast otrzymuje informację, a pracownicy firmy mogą przejść do szykowania i pakowania produktów. Jeśli do zakupu dojdzie przed 20:00, to paczka wyruszy do konsumenta tego samego dnia, a dotrze dnia następnego.

Wszelkie wymogi dotyczące pakowania, tzn. dołączanie ulotek czy sposoby wypełniania kartonów, są zgodne z życzeniem sprzedawcy. Po zapakowaniu przesyłki pracownicy magazynu nadają ją do doręczenia. InPost może samodzielnie zająć się dostawami, ale także przekazać je innym firmom dostawczym. To sprawia, że sprzedawca jest w stanie oferować swoim klientom dostawy realizowane za pośrednictwem wielu przewoźników. Nie musi ograniczać się jedynie do InPost. Warto mieć jednak na uwadze, że automaty Paczkomat® to jedna z najchętniej wybieranych przez klientów form dostaw. Dzięki opcji fulfillment można korzystać z niej w atrakcyjnej cenie.

InPost oferuje w ramach pakietu również zwroty towarów. Klienci mogą dzięki temu bezpiecznie i szybko zwracać produkty, co nierzadko wpływa na decyzję o dokonaniu zamówienia w konkretnym sklepie. Każda oferta kompleksowej obsługi jest dokładnie dopasowywana do potrzeb danego sprzedawcy. Można poprosić np. o naklejanie etykiet językowych czy obsługę akcji marketingowych. Cały proces sprzedaży może przejść w ręce InPost.

Zalety korzystania z fulfillmentu firmy InPost

Wykupienie usługi fulfillment przez sprzedawcę wiąże się z ogromnymi oszczędnościami oraz usprawnieniem procesów realizacji. Przede wszystkim nie musi on na własną rękę zajmować się wynajmem lub zakupem magazynu ani zatrudniać pracowników. Niekiedy w rozwijającym się biznesie może być trudno oszacować wielkość magazynu, jaki będzie potrzebny za jakiś czas. Dzięki korzystaniu z fulfillmentu rozmiar magazynu jest elastyczną kwestią, dzięki czemu można zwiększać oraz zmniejszać liczbę przechowywanych w nim produktów.

Dzięki temu, że w firmie logistycznej pracuje cały zespół wykwalifikowanych osób, zamówienia realizuje się natychmiast. Gdy sprzedawca samodzielnie zajmuje się wysyłkami lub ma mało pracowników do pomocy, czas oczekiwania klientów na towar może się wydłużyć. Przedsiębiorca nie musi martwić się o zaopatrywanie się w odpowiednią liczbę opakowań czy o ich ceny. Wszystko organizuje firma obsługująca.

Korzystanie z fulfillmentu ma pozytywny wpływ nie tylko na działanie sklepu internetowego, ale także na środowisko. InPost wykorzystuje w swoich działaniach procesy redukujące ilość dwutlenku węgla emitowanego do atmosfery czy śmieci trafiających do środowiska. Sprzedawca może liczyć na stały kontakt z firmą logistyczną i cały czas kontrolować to, co dzieje się z zamówieniami klientów.

Dzięki tak sprawnej obsłudze wzrasta zadowolenie klientów, a co za tym idzie – także ich liczba. Każdy przedsiębiorca, a w szczególności ten zarządzający średnim lub dużym sklepem, powinien rozważyć opcję fulfillmentu, aby oszczędzać i pieniądze, i cenny czas.

Biznes

Powstała kolejna spółka budownictwa społecznego. Umowa w Lubaniu podpisana

Powstała kolejna spółka budownictwa społecznego. Umowa w Lubaniu podpisana

2025-05-06, 18:16
Ostatnie dwa dni na rozliczenie się z fiskusem. Najprościej  przez Twój e-PIT

Ostatnie dwa dni na rozliczenie się z fiskusem. Najprościej – przez Twój e-PIT

2025-04-29, 13:22
Agro-Sieć: wszystko, co niezbędne dla nowoczesnego gospodarstwa rolnego [reklama]

Agro-Sieć: wszystko, co niezbędne dla nowoczesnego gospodarstwa rolnego [reklama]

2025-04-29, 10:51
Bezpieczeństwo danych - rola niszczarek do papieru [reklama]

Bezpieczeństwo danych - rola niszczarek do papieru [reklama]

2025-04-29, 10:07
Wiosenna metamorfoza budynku - jak zwiększyć efektywność energetyczną [reklama]

Wiosenna metamorfoza budynku - jak zwiększyć efektywność energetyczną? [reklama]

2025-04-28, 15:27
Umowa w sprawie pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce podpisana. Zbudują ją na Pomorzu

Umowa w sprawie pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce podpisana. Zbudują ją na Pomorzu

2025-04-28, 11:40
Przedsiębiorcy szukają odpowiedzi na potrzeby rynku. PAIH otworzyła biuro w Toruniu

Przedsiębiorcy szukają odpowiedzi na potrzeby rynku. PAIH otworzyła biuro w Toruniu

2025-04-26, 12:05
KAS wykryła oszustwo podatkowe i zablokowała konta nieuczciwej firmy

KAS wykryła oszustwo podatkowe i zablokowała konta nieuczciwej firmy

2025-04-25, 12:35
Czym jest AZS [reklama]

Czym jest AZS? [reklama]

2025-04-25, 12:25
Qemetica Soda Polska zaczyna zwolnienia grupowe. Dwieście osób dostało wypowiedzenia

Qemetica Soda Polska zaczyna zwolnienia grupowe. Dwieście osób dostało wypowiedzenia

2025-04-24, 12:53
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności

Zamieszczone na stronach internetowych www.radiopik.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazą danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez Polskie Radio Regionalną Rozgłośnię w Bydgoszczy „Polskie Radio Pomorza i Kujaw” S.A. na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Rozumiem i wchodzę na stronę