Jest Pan absolwentem i wykładowcą łódzkiej Akademii Muzycznej.
- Pracuję na Wydziale Jazzu – wykładam tam fortepian jazzowy.
Kiedy sam Pan wybierał studia nie miał Pan problemu co wybrać - czy jazz, czy klasykę?
- Wtedy był jedyny wydział jazzu tylko w Katowicach, a ja wybrałem fortepian klasyczny w swojej rodzimej uczelni w Łodzi i nie żałuję tej decyzji. Jazzmanowi, zwłaszcza pianiście ten warsztat bardzo się przydaje.
Podobno zapowiadał się Pan na świetnego pianistę klasycznego.
- To prawda, Chopin był mi bardzo bliski – brałem udział w różnych konkursach i to z całkiem niezłym skutkiem, dostałem kilka nagród. Jednak potrzeba grania swojej muzyki przekazywania emocji takich stuprocentowych, które w danym momencie czuję spowodowały, że zacząłem szukać swoich dźwięków, które niekoniecznie na początku były jazzowe.
- Pracuję na Wydziale Jazzu – wykładam tam fortepian jazzowy.
Kiedy sam Pan wybierał studia nie miał Pan problemu co wybrać - czy jazz, czy klasykę?
- Wtedy był jedyny wydział jazzu tylko w Katowicach, a ja wybrałem fortepian klasyczny w swojej rodzimej uczelni w Łodzi i nie żałuję tej decyzji. Jazzmanowi, zwłaszcza pianiście ten warsztat bardzo się przydaje.
Podobno zapowiadał się Pan na świetnego pianistę klasycznego.
- To prawda, Chopin był mi bardzo bliski – brałem udział w różnych konkursach i to z całkiem niezłym skutkiem, dostałem kilka nagród. Jednak potrzeba grania swojej muzyki przekazywania emocji takich stuprocentowych, które w danym momencie czuję spowodowały, że zacząłem szukać swoich dźwięków, które niekoniecznie na początku były jazzowe.