Konkurs z nagrodami
Przykład zapowiedzi konkursu
Przykład zapowiedzi konkursu
Radiowy spot reklamowy – podstawowa forma reklamy radiowej. Jest to krótki (do 30 sekund), dźwiękowy materiał reklamowy, emitowany na antenie radiowej w… Czytaj dalej »
Sponsoring to wkład w finansowanie usługi medialnej lub audycji - w celu promocji nazwy Sponsora, jego firmy, renomy, działalności, towaru lub usługi. Wskazanie… Czytaj dalej »
Audycja reklamowa to przekaz trwający do 5 minut. Tekst audycji jest złożonym scenariuszem, bardzo często ma formę wywiadu. W scenariuszu audycji reklamowej… Czytaj dalej »
Dyrektor Marketingu i Promocji
kom. 880 341 900
Starszy specjalista ds. marketingu
tel. (52) 327 41 31, kom. 608 695 612
Specjalista ds. marketingu
tel. (52) 327 41 33, kom. 882 781 100
Specjalista ds. marketingu
kom. 532 178 371
Specjalista ds. marketingu
tel. 52 327 41 37, kom. 539 398 967
Specjalista ds. marketingu
Młodszy Specjalista ds. marketingu
Promocja i patronaty
tel. (56) 655-40-10, kom. 604 294 311
patronaty@radiopik.pl