"Prognoza Pogody" jest audycją o bardzo dużej słuchalności. Jej atrakcyjność polega nie tylko na tym, że jest emitowana zaraz po programach informacyjnych, ale głównie dlatego, że każdy z nas bez względu na porę roku chce wiedzieć, jaki nas czeka dzień.Pogoda determinuje nasze działania,ma wpływ na nasze samopoczucie i zdrowie, określa nasz plan dnia, sposób ubioru, decyzje np. o wypoczynku czy zakupach.
Każda "Prognoza Pogody" poprzedzona i zakończona jest wskazaniem Sponsora z podaniem np. jednego z produktów lub usługi. Wkład finansowy sponsora ustalany jest indywidualnie i uzależniony jest od:
liczby wskazań Sponsora/liczby sponsorowanych odcinków audycji,
liczby zapowiedzi audycji sponsorowanej,
cykliczności audycji,
pasm czasowych emisji sponsorowanej audycji i zapowiedzi audycji (zwiastunów),
pakietu towarzyszącego promocji (np. wspomaganie sponsoringu reklamą w blokach reklamowych, konkursem antenowym z ew. nagrodą).
Intensywność działań sponsorskich można dobrać odpowiednio do potrzeb promocyjnych, wybierając jedną z wielu opcji.
Sponsoring audycji cyklicznej Prognoza Pogody |
Liczba Prognoz Pogody dziennie od 6:05 do 22:05 (17) |
Liczba audycji sponsorowanych w tygodniu |
Razem liczba wskazań Sponsora przy audycji Prognoza Pogody w Radiu PiK ( przed i po) |
Tygodniowo 5 dni
| 17
| 85
| 170
|
Tygodniowo 7 dni | 17
| 119
| 238
|
Tygodniowo 20 dni | 17
| 340
| 680
|
Tygodniowo 31 dni | 17
| 527
| 1.054
|