Wakacje 2020 – blisko, ale ciekawie. Mariusz Gotowicz i jego kompania

Czas na wyjazd. Fot. Mariusz Gotowicz

Zaprzyjaźniony od wielu lat z naszą rozgłośnią, specjalista od podatków, uczestnik setek audycji, Mariusz Gotowicz postanowił spędzić tegoroczne wakacje nieco inaczej. Wiadomo jaki jest powód takiej decyzji, ale pomysł jest warty uwagi. Wyjazd nie jest daleki, ale na pewno interesujący. To ma być podróż na Żuławy i nie tylko. To wszystko pod patronatem Polskiego Radia PiK.

Na naszej stronie można obejrzeć zdjęcia i posłuchać relacji.

Dzień drugi

2020-06-29
Drugi dzień podróży był wielkim wyzwaniem. Najpierw upał i duchota, a później burza i prawie cała noc z deszczem. To był dzień próby. Poranna kawa z pięknym widokiem nie zapowiadała takiego rozwoju wypadków... Tutaj więcej zdjęć.
Dzień drugi relacja

Dzień trzeci

2020-06-30
Trzeci dzień to przygoda z Żeglugą Ostródzko-Elbląską. Pracownicy firmy bardzo się starali by wszyscy się zmieścili i popłynęli. Pomagali nawet wnosić rowery! Wspaniali ludzie, którzy zasługują na wielkie podziękowania. Później było trochę gorzej... na miejsce noclegu dotarliśmy mokrzy i zziębnięci. Tu więcej zdjęć.
Relacja dzień trzeci

Dzień piąty

2020-07-02
To dzień na odpoczynek i refleksję. Tej drugiej na pewno dostarczyło zwiedzanie obozu w Stutthofie. Udało się też odwiedzić spokojne, mimo wakacji, Sztutowo. Od dziś zmierzać będziemy nad Bałtykiem do Gdańska. Tutaj więcej zdjęć.
Dzień piąty - relacja

Dzień szósty

2020-07-03
Dzień szósty rozpoczęliśmy od kąpieli w morzu, a później trzeba było przekroczyć Wisłę, aż trzy razy. Widzieliśmy wielką rafinerię, ale i historyczne umocnienia wojskowe. Naszym celem był Gdańsk - Stogi. Tu więcej zdjęć.
Dzień szósty - relacja

Dzień siódmy i ostatni

2020-07-08
Wszystko co dobre, szybko się kończy... to już niestety koniec rajdu!

➡️ Przejechaliśmy rowerami ponad 300 km❗️
➡️ Przebiegnięte (jogging) zostało około 20 km❗️
➡️ Odwiedziliśmy 4 większe miasta❗️
➡️ Poznaliśmy 4 atrakcyjne pola namiotowe❗️
➡️ Przekroczyliśmy Wisłę 4 razy❗️
➡️ Poznaliśmy kilkanaście bunkrów i umocnień❗️
➡️ Pływaliśmy i kąpaliśmy się w Zatoce❗️
➡️ Głosowaliśmy w wyborach prezydenckich w Malborku w zabytkowym budynku tuż koło Zamku❗️
➡️ Pokonaliśmy rowerami i statkiem 4 pochylnie Kanału Elbląskiego❗️
➡️ Poznaliśmy wielu ciekawych ludzi❗️
➡️ Poznaliśmy swoje możliwości i siebie wzajemnie❗️
➡️ Oglądaliśmy wschody i zachody słońca❗️
➡️ Doznaliśmy deszczu, wiatru, słońca, burzy❗️
➡️ Codziennie termosy/bidony ratowały nam życie‼️‼️

Więcej zdjęć!

Dzień ostatni, podsumowanie
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności

Zamieszczone na stronach internetowych www.radiopik.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazą danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez Polskie Radio Regionalną Rozgłośnię w Bydgoszczy „Polskie Radio Pomorza i Kujaw” S.A. na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Rozumiem i wchodzę na stronę