duży kontrast mapa strony
Strona startowa » Reklama

Reklama na radiowej antenie

Proponujemy następujące formy reklamowe na antenie Polskiego Radia PiK:

Komunikat reklamowy

Komunikat reklamowy to najpopularniejsza forma reklamy, z której korzysta najwięcej reklamodawców w Polskim Radiu PiK. Jest to informacja handlowa, która mieści się w 35 słowach, nagrywana na podkładzie muzycznym. Nie zawiera efektów dźwiękowych i jest czytana przez jednego lektora. Tę formę reklamy wykorzystuje się do nagłośnienia np. wyprzedaży, promocji, otwarcia nowej siedziby firmy czy wydarzeń kulturalnych itp.
Przykład komunikatu reklamowego

Spot

Spot to rozbudowana forma reklamy, trwa od 10 do 60 sekund, posiada podkład muzyczny, jingiel, efekty dźwiękowe, może być użyta piosenka reklamowa. Spot nagrywany jest na podstawie scenariusza, który może mieć charakter scenki, dialogu, monologu.
Przykład spotu reklamowego

Sponsoring

Sponsoring polega na informowaniu słuchaczy poza blokiem reklamowym o sponsorze audycji w formie zapowiedzi trwającej do 8 sekund. Zapowiedź musi zawierać informację o tytule sponsorowanej audycji oraz nazwę sponsora. Nie może mieć cech reklamy i wartościować towary, czy usługi. Emitowana jest na początku i na końcu audycji, dodatkowo również przed premierą audycji.

Zobacz ofertę audycji Polskiego Radia PiK tutaj
Przykład zapowiedzi sponsorskiej

Audycja reklamowa

Audycja reklamowa to przekaz trwający do 5 minut. Tekst audycji jest złożonym scenariuszem, bardzo często ma formę wywiadu. W scenariuszu audycji reklamowej można przedstawić osiągnięcia zleceniodawcy, opowiedzieć np. o nowych inwestycjach, przedstawić realizację projektów unijnych, szkoleniowych, opowiedzieć o działalności fundacji, organizacji itp.
Przykład audycji reklamowej

Konkurs z nagrodami

Konkurs z nagrodami jest atrakcyjną akcją marketingową, polegającą na interakcji organizatora i słuchacza. Dla zleceniodawcy jest to doskonała okazja, aby wypromować swoje produkty, czy usługi i przekazać je w drodze konkursu słuchaczom. W trakcie największego zaangażowania słuchaczy zostanie wyemitowana zapowiedź sponsora, przed i po konkursie. Konkurs nie jest loterią.
Przykład zapowiedzi konkursu

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności

Zamieszczone na stronach internetowych www.radiopik.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazą danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez Polskie Radio Regionalną Rozgłośnię w Bydgoszczy „Polskie Radio Pomorza i Kujaw” S.A. na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Rozumiem i wchodzę na stronę