Poniedziałek, 28 września 2020 r.   Imieniny: Wacława, Tymona, Marka
Zablokowana DK nr 16 w Nowych Mostach koło Grudziądza, z rowu wyciągana jest ciężarówka
Zablokowana DK nr 16 w Nowych Mostach koło Grudziądza, z rowu wyciągana jest ciężarówka
Zablokowana DK nr 16 w Nowych Mostach koło Grudziądza, z rowu wyciągana jest ciężarówka
Polskie Radio PiK » Reklama
Ogłoszenie własne nadawcy

Reklama radiowa

Z wielu badań przeprowadzanych w Polsce i za granicą wynika, że przeciętny konsument uważa, że reklama radiowa:
  • jest uczciwa, łatwo wzbudza emocje i stanowi bardziej osobistą, intymną formę kontaktu z Klientem,
  • jest w najmniejszym stopniu unikana spośród wszystkich mediów,
  • nie zmusza do przerywania czynności wykonywanych przez odbiorcę,
  • zawiera więcej informacji przyswajalnych przez odbiorcę,
  • towarzyszy nam wszędzie tak, jak radio (w domu, w pracy, w drodze).


Polskie Radio PiK oferuje Państwu następujące formy promocji Firmy/Marki:

Sponsoring

Przykład zapowiedzi sponsorskiej
Sponsoring to wkład w finansowanie usługi medialnej lub audycji - w celu promocji nazwy Sponsora, jego firmy, renomy, działalności, towaru lub usługi. Wskazanie Sponsora emitowane jest poza blokiem reklamowym, w formie zapowiedzi trwającej do 8 sekund. Zapowiedź musi zawierać informację o tytule sponsorowanej audycji oraz nazwę sponsora. Nie może natomiast wartościować towarów, czy usług ani zawierać innych cech reklamy. Zapowiedź sponsora emitowana jest na początku i na końcu audycji, dodatkowo również przed jej premierą.

Zobacz ofertę audycji Polskiego Radia PiK tutaj

Audycja reklamowa

Przykład audycji reklamowej
Audycja reklamowa to przekaz trwający do 5 minut. Tekst audycji jest złożonym scenariuszem, bardzo często ma formę wywiadu. W scenariuszu audycji reklamowej można przedstawić osiągnięcia zleceniodawcy, opowiedzieć np. o nowych inwestycjach, przedstawić realizację projektów unijnych, szkoleniowych, opowiedzieć o działalności fundacji, organizacji itp.

Konkurs z nagrodami

Przykład zapowiedzi konkursu
Konkurs z nagrodami jest atrakcyjną akcją marketingową, polegającą na interakcji organizatora i słuchacza. Dla zleceniodawcy jest to doskonała okazja, aby wypromować swoje produkty, czy usługi i przekazać je w drodze konkursu słuchaczom. W trakcie największego zaangażowania słuchaczy zostanie wyemitowana zapowiedź sponsora, przed/po konkursie. Konkurs nie jest loterią.