Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna nagrodzona na targach w Gdańsku
Medal Mercurius Gedanensis w konkursie na najlepszą akcję promocyjną i nagrodę za najatrakcyjniejsze stoisko otrzymała Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna podczas targów turystycznych Free Time Festival, które odbyły się w miniony weekend w Gdańsku.
Na kujawsko-pomorskim stoisku podczas gdańskich targów Ciechocinek zarosił na jubileusz 180-lecia uzdrowiska, Bydgoszcz na Szlak TeH2O, Toruń do swych atrakcji – od gotyku, przez Fort IV, aż do gwiazd, Grudziądz - do cytadeli i na wieżę Klimek, a Włocławek na przyszłoroczne wydarzenia Roku Rzeki Wisły.
Nagrodzona kampania „Konstelacje dobrych miejsc” ma odzwierciedlać najważniejsze zadanie dla kujawsko-pomorskiej branży turystycznej na najbliższe lata - budowanie sieci wzajemnych powiązań.
Efektem wspólnej pracy środowiska turystyki w całym regionie mają być tzw. produkty sieciowe, wiążące ofertę gestorów bazy noclegowej, touroperatorów, przewodników, przewoźników i oferentów usług dodatkowych (kulinaria, wypożyczalnie sprzętu, usługi kulturalne, rozrywkowe itd.).
Wszystko po to by turysta mógł w komfortowy sposób poznawać region i dowolnie komponować własną „konstelację”.
Free Time Festiwal to po raz drugi zorganizowana w gdańskiej hali Amber Expo impreza mająca za zadanie promowanie aktywnego spędzania czasu wolnego. Podczas tegorocznej edycji stoiska 250 wystawców odwiedziło 15 tys. osób.
Nagrodzona kampania „Konstelacje dobrych miejsc” ma odzwierciedlać najważniejsze zadanie dla kujawsko-pomorskiej branży turystycznej na najbliższe lata - budowanie sieci wzajemnych powiązań.
Efektem wspólnej pracy środowiska turystyki w całym regionie mają być tzw. produkty sieciowe, wiążące ofertę gestorów bazy noclegowej, touroperatorów, przewodników, przewoźników i oferentów usług dodatkowych (kulinaria, wypożyczalnie sprzętu, usługi kulturalne, rozrywkowe itd.).
Wszystko po to by turysta mógł w komfortowy sposób poznawać region i dowolnie komponować własną „konstelację”.
Free Time Festiwal to po raz drugi zorganizowana w gdańskiej hali Amber Expo impreza mająca za zadanie promowanie aktywnego spędzania czasu wolnego. Podczas tegorocznej edycji stoiska 250 wystawców odwiedziło 15 tys. osób.