Sobota, 25 września 2021 r.   Imieniny: Aurelii, Władysława, Kleofasa
Polskie Radio PiK » Reklama
Eurostandard

REKLAMA PREMIUM - OFERTA SPECJALNA

REKLAMA PREMIUM - POSŁUCHAJ AUTOPORMOCJI

REKLAMA PREMIUM – ZASADY

1. Polskie Radio-Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy „Polskie Radio Pomorza i Kujaw” S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (ul. Gdańska 48-50, 85-006 Bydgoszcz) ustanawia specjalną ofertę handlową dla przedsiębiorców pn. „REKLAMA PREMIUM”.

2. Oferta ważna jest w dniach od 13 września do 31 grudnia 2021 roku (1).

3. Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca, którego firma prowadzi działalność na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

4. W ramach niniejszej oferty, przedsiębiorca ma prawo do:

a) zakupu kampanii reklamowej ze wszystkimi spotami dedykowanymi jako pierwsze oraz ostatnie w tym samym bloku reklamowym z 50 proc. rabatem.

5. Do kampanii zakupionych w niniejszej ofercie stosuje się następujące zasady:
- warunkiem skorzystania z oferty jest złożenie zamówienia, którego wartość po uwzględnieniu rabatu wyniesie minimum 2 500 (dwa tysiące pięćset) złotych plus VAT.
- reklama dźwiękowa nie może być dłuższa niż 30 sek.,
- za nagranie reklamy obowiązuje opłata 200 złotych plus VAT (2),
- treść reklam musi być zgodna z obowiązującym porządkiem prawnym i dotyczyć bezpośrednio działalności prowadzonej przez przedsiębiorcę,
- zamówienia reklam należy składać drogą mejlową na adres: reklama@radiopik.pl (3).
- oferta nie łączy się z innymi promocjami
- liczba miejsc ograniczona jest ilością bloków reklamowych
- reklamy zamieszczone w ramach tej oferty będą wyróżnione komunikatem dźwiękowym „reklama premium”.

6. Polskie Radio-Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy „Polskie Radio Pomorza i Kujaw” S.A. zastrzega sobie prawo do odmowy emisji reklamy bez podania przyczyn.

(1) termin 13 września-31 grudnia 2021 roku oznacza, że kampanie zamówione w ramach niniejszej oferty muszą być zlecone do dnia 31 grudnia 2021 roku z terminem realizacji do 31 marca 2022 r.,
(2) spot podstawowy – jeden lektor+podkład muzyczny,
(3) kampanie realizowane będą w kolejności zgłoszeń, po akceptacji przedłożonego mediaplanu.