Środa, 28 lipca 2021 r.   Imieniny: Aidy, Marceli, Wiktora
Polskie Radio PiK » Reklama

PAKIET NA WYNOS - ZASADY

1. Polskie Radio-Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy „Polskie Radio Pomorza i Kujaw” S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (ul. Gdańska 48-50, 85-006 Bydgoszcz) ustanawia specjalną ofertę handlową dla przedsiębiorców pn. „PAKIET NA WYNOS”.

2. Oferta ważna jest w dniach od 23 lutego do 30 czerwca 2021 roku (1).

3. Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca, którego firma prowadzi działalność gastronomiczną na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

4. W ramach niniejszej oferty, przedsiębiorca ma prawo do:

a) zakupu kampanii reklamowej na antenie Polskiego Radia PiK w promocyjnej cenie
950 (dziewięćset pięćdziesiąt) złotych plus VAT, obejmującej 50 spotów,

b) zakupu emisji megabanera reklamowego (1200x200 px) (2) na portalu www.radiopik.pl w cenie 100 zł na dwa tygodnie.

5. Do kampanii zakupionych w niniejszej ofercie stosuje się następujące zasady:
- reklama dźwiękowa nie może być dłuższa niż 30 sek.,
- za nagranie reklamy obowiązuje opłata 200 złotych plus VAT (3),
- treść reklam musi być zgodna z obowiązującym porządkiem prawnym i dotyczyć bezpośrednio działalności prowadzonej przez przedsiębiorcę,
- przedsiębiorca otrzymuje prawo do 80 proc. rabatu na inne kampanie reklamowe zlecone do 30 września 2021 r.(4),
- zamówienia reklam należy składać drogą mejlową na adres: reklama@radiopik.pl (5).

6. Polskie Radio-Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy „Polskie Radio Pomorza i Kujaw” S.A. zastrzega sobie prawo do odmowy emisji reklamy bez podania przyczyn.

(1) termin 23 lutego-30 września 2021 roku oznacza, że kampanie zamówione w ramach niniejszej oferty muszą być zlecone do 30 czerwca 2021 roku z terminem realizacji do dnia 30 września 2021 roku,
(2) materiał graficzny do publikacji na portalu www.radiopik.pl dostarcza zamawiający,
(3) spot podstawowy – jeden lektor+podkład muzyczny,
(4) spoty dźwiękowe w blokach reklamowych (nie dotyczy sponsoringu, lokowania produktu, artykułów sponsorowanych),
(5) kampanie realizowane będą w kolejności zgłoszeń, po akceptacji przedłożonego mediaplanu.