Przekazując emocje jesteśmy autentyczni.
- I ludzie to odczuwają. Ludzie nie znają kuchni i nie znają tak dobrze muzyki, ale czują co jest autentyczne, a co jest powierzchowne, plastikowe i byle jakie.
Jakie muszą zaistnieć sytuacje, aby Panu się dobrze grało?
- Na to nie tylko składa się sztuka, ale i inne rzeczy, jak sala czy instrument. Instrumentaliści grający na mniejszych instrumentach wożą je ze sobą. Wiedzą doskonale jak instrument zagra pod wpływem ich umiejętności. Ja niestety tego nie wiem, dlatego muszę mieć próbę i pograć na tym instrumencie, żeby się z nim zaprzyjaźnić. Dobry instrument – dźwięk inspiruje, niedobry - nie inspiruje. Jest problem, że instrumentalista nie może zejść poniżej pewnego poziomu, a nie we wszystkich salach są bardzo dobre instrumenty. Ja czasami, kiedy jest dużo chętnych do przyjścia na koncert gram na średniej jakości instrumencie i wtedy trzeba się trochę namęczyć, żeby nawiązać kontakt z publicznością.
- I ludzie to odczuwają. Ludzie nie znają kuchni i nie znają tak dobrze muzyki, ale czują co jest autentyczne, a co jest powierzchowne, plastikowe i byle jakie.
Jakie muszą zaistnieć sytuacje, aby Panu się dobrze grało?
- Na to nie tylko składa się sztuka, ale i inne rzeczy, jak sala czy instrument. Instrumentaliści grający na mniejszych instrumentach wożą je ze sobą. Wiedzą doskonale jak instrument zagra pod wpływem ich umiejętności. Ja niestety tego nie wiem, dlatego muszę mieć próbę i pograć na tym instrumencie, żeby się z nim zaprzyjaźnić. Dobry instrument – dźwięk inspiruje, niedobry - nie inspiruje. Jest problem, że instrumentalista nie może zejść poniżej pewnego poziomu, a nie we wszystkich salach są bardzo dobre instrumenty. Ja czasami, kiedy jest dużo chętnych do przyjścia na koncert gram na średniej jakości instrumencie i wtedy trzeba się trochę namęczyć, żeby nawiązać kontakt z publicznością.