Dlaczego warto skorzystać z oferty SPONSORINGU RADIOWEGO?

2018-07-04

Sponsoring daje nieporównywalnie wyższy efekt promocyjny niż tradycyjne formy reklamy masowej.

Sponsoring umożliwia wykreowanie pozytywnego wizerunku Firmy przy wykorzystaniu zjawiska transferu wizerunku. Polega ono na przeniesieniu skojarzeń i emocji z podmiotu sponsorowanego (np. ulubionej audycji słuchacza) na markę Sponsora. Jest okazją do budowania więzi emocjonalnych ze Słuchaczem – odbiorcą przekazu, a potencjalnym Klientem.

Sponsoring zwiększa znajomość marki.

Sponsoring jest bardzo często jedynym sposobem skutecznego pozyskania klientów ze ściśle określonej grupy odbiorców przekazu (audycji) czy też imprezy promowanej poprzez radio.

Sponsoring daje możliwość zindywidualizowania oferty skierowanej do grup odbiorców (samodzielna kampania promocyjna bez „tłoku” w bloku reklamowym).

Sponsoringdaje dużą elastyczność form akcji sponsoringowych - uzupełnienia typowej kampanii reklamowej lub innych działań reklamowych i promocyjnych.

Nie daj się wyprzedzić konkurencji, skorzystaj z oferty sponsoringu radiowego.


Zobacz także

Prognoza pogody

Po drodze

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności

Zamieszczone na stronach internetowych www.radiopik.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazą danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez Polskie Radio Regionalną Rozgłośnię w Bydgoszczy „Polskie Radio Pomorza i Kujaw” S.A. na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Rozumiem i wchodzę na stronę