Piątek, 15 lutego 2019 r.   Imieniny: Jowity, Faustyna, Zygfryda
Polskie Radio PiK » Reklama » Sponsoring audycji i relacji antenowych
2018-07-04, 11:13 Magdalena Gill

10 razy tak, czyli dlaczego warto korzystać z oferty SPONSORINGU RADIOWEGO

Sponsoring daje nieporównywalnie wyższy efekt promocyjny niż tradycyjne formy reklamy masowej.

Sponsoring jest wynikiem rosnącego zapotrzebowania na niebanalne działania promocyjne, skuteczniej kreujące wizerunek Firmy niż kształtowanie jedynie świadomości
produktu.

Sponsoring pozwala wzbudzić wśród odbiorców zainteresowanie i ciekawość, co
w konsekwencji prowadzi do projekcji pozytywnych odczuć i skojarzeń .

Sponsoring umożliwia wykreowanie pozytywnego wizerunku Firmy przy wykorzystaniu zjawiska "image transfer". Polega ono na tym, że wizerunek (emocje, wyobrażenia i inne zjawiska) przedmiotu sponsoringu (audycji, wydarzenia kulturalnego, sportowego itp.),
zostaje przeniesiony na Sponsora. Jest okazją do budowania więzi emocjonalnych ze Słuchaczem –odbiorcą przekazu, potencjalnym Klientem.

Sponsoring zwiększa znajomość marki. Metoda ta jest głównym atutem w zdobywaniu nowego rynku. W odniesieniu do rynku, na którym konkurują różne podmioty, jest skuteczną formą zaznaczenia swojego wizerunku na tle konkurencji.

Sponsoring jest bardzo często jedynym sposobem skutecznego pozyskania klientów ze ściśle określonej grupy odbiorców przekazu (audycji ) czy też imprezy promowanej poprzez radio.

Sponsoring pozwala uzyskać uznanie grup decyzyjnych. Imprezy nagłaśniane (promowane) w radiu i towarzyszący im sponsoring audycji czy też relacji, są zazwyczaj okazją do spotkań towarzyskich, a obecność w nich nobilituje zarówno uczestników i Sponsora.

Sponsoring stwarza dobry kontekst społeczny zarówno dla uczestników, jak i odbiorców
przekazów informacyjnych o sponsorze przed audycją sponsorowaną lub imprezą/eventem.

Sponsoring daje możliwość zindywidualizowania oferty skierowanej do grup odbiorców
(samodzielna kampania promocyjna bez „ tłoku ” w bloku reklamowym).

Sponsoring daje dużą elastyczność form akcji sponsoringowych (uzupełnienia typowej
kampanii reklamowej lub innych działań reklamowych i promocyjnych) Firmy-Sponsora .

Nie daj się wyprzedzić konkurencji , skorzystaj z oferty sponsoringu radiowego.