duży kontrast mapa strony
Strona startowa » Reklama

Sponsoring

10 razy tak, czyli dlaczego warto korzystać z oferty SPONSORINGU RADIOWEGO

Sponsoring daje nieporównywalnie wyższy efekt promocyjny niż tradycyjne formy reklamy masowej.

Sponsoring jest wynikiem rosnącego zapotrzebowania na niebanalne działania promocyjne, skuteczniej kreujące wizerunek Firmy niż kształtowanie jedynie świadomości
produktu.

Sponsoring pozwala wzbudzić wśród odbiorców zainteresowanie i ciekawość, co
w konsekwencji prowadzi do projekcji pozytywnych odczuć i skojarzeń .

Sponsoring umożliwia wykreowanie pozytywnego wizerunku Firmy przy wykorzystaniu zjawiska "image transfer". Polega ono na tym, że wizerunek (emocje, wyobrażenia i inne zjawiska) przedmiotu sponsoringu (audycji, wydarzenia kulturalnego, sportowego itp.),
zostaje przeniesiony na Sponsora. Jest okazją do budowania więzi emocjonalnych ze Słuchaczem –odbiorcą przekazu, potencjalnym Klientem.

Sponsoring zwiększa znajomość marki. Metoda ta jest głównym atutem w zdobywaniu nowego rynku. W odniesieniu do rynku, na którym konkurują różne podmioty, jest skuteczną formą zaznaczenia swojego wizerunku na tle konkurencji.

Sponsoring jest bardzo często jedynym sposobem skutecznego pozyskania klientów ze ściśle określonej grupy odbiorców przekazu (audycji ) czy też imprezy promowanej poprzez radio.

Sponsoring pozwala uzyskać uznanie grup decyzyjnych. Imprezy nagłaśniane (promowane) w radiu i towarzyszący im sponsoring audycji czy też relacji, są zazwyczaj okazją do spotkań towarzyskich, a obecność w nich nobilituje zarówno uczestników i Sponsora.

Sponsoring stwarza dobry kontekst społeczny zarówno dla uczestników, jak i odbiorców
przekazów informacyjnych o sponsorze przed audycją sponsorowaną lub imprezą/eventem.

Sponsoring daje możliwość zindywidualizowania oferty skierowanej do grup odbiorców
(samodzielna kampania promocyjna bez „ tłoku ” w bloku reklamowym).

Sponsoring daje dużą elastyczność form akcji sponsoringowych (uzupełnienia typowej
kampanii reklamowej lub innych działań reklamowych i promocyjnych) Firmy-Sponsora .

Nie daj się wyprzedzić konkurencji , skorzystaj z oferty sponsoringu radiowego.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności

Zamieszczone na stronach internetowych www.radiopik.pl materiały sygnowane skrótem „PAP” stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazą danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez Polskie Radio Regionalną Rozgłośnię w Bydgoszczy „Polskie Radio Pomorza i Kujaw” S.A. na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek wykorzystywanie przedmiotowych materiałów przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Rozumiem i wchodzę na stronę