Poniedziałek, 13 lipca 2020 r.   Imieniny: Henryka, Kingi, Andrzeja
Polskie Radio PiK » Magazyn Konsumenta » Magazyn Konsumenta
2020-05-04, 11:50 Adam Droździk

Marzec

31 marca 2020

Co Polacy sądzą o bezpieczeństwie w sklepach w czasie epidemii koronawirusa? Dlaczego drożdże stały się nagle towarem znikającym z półek? Czy czekają nas kolejne obostrzenia w placówkach handlowych? Co stanie się z branżą handlową oferująca artykuły trwałego użytku? Odpowiedzi w „Magazynie Konsumenta”.
Polskie Radio PiK - 31.03.2020 - Magazyn konsumenta

24 marca 2020

Handel w dobie koronawirusa i skutki tej epidemii dla polskiego rynku handlowego. Handel spożywczy jest w stosunkowo lepszej sytuacji niźli inne placówki nie sprzedające żywności. Czy mniejsze sklepy przeżyją? Czy handel może i w jakim stopniu przenieść się do internetu? O tym w „Magazynie Konsumenta” Wojciecha Sobocińskiego.
Polskie Radio PiK - 24.03.2020 - Magazyn konsumenta

17 marca 2020

Ministerstwo Rozwoju wydało nowe wytyczne dla placówek handlowych i usługowych. Co to oznacza dla sprzedających, a co dla klientów. Co z wózkami, koszykami, pieniędzmi, terminalami płatniczymi? Jak bezpiecznie kupować i sprzedawać w czasie epidemii koronawirusa? O tym w „Magazynie Konsumenta” Wojciecha Sobocińskiego.
Polskie Radio PiK - 17.03.2020 - Magazyn konsumenta

10 marca 2020

W najbliższą niedzielę 15 marca po raz dwudziesty obchodzić będziemy w Polsce „Światowy Dzień Konsumenta”. Już w 1962 roku amerykański prezydent John F. Kennerdy sformułował cztery podstawowe prawa konsumenta - do informacji, do wyboru, do bezpieczeństwa i do reprezentacji. Stwierdził, że „wszyscy jesteśmy konsumentami”. Kto chroni w Polsce konsumenckie prawa? Jak z tych praw korzystamy ? O tym w audycji Wojciecha Sobocińskiego.
Polskie Radio PiK - 10.03.2020 - Magazyn konsumenta

3 marca 2020

Cały świat skierował swoją uwagę na epidemię koronawirusa. Jej skutków nie da sie dzisiaj oszacować, ale może mieć ona wielki wpływ na światową gospodarkę. „Wszystko w tej chwili w rękach konsumentów” - uważają analitycy ekonomiczni. Epidemia ma wyraźny wpływ na decyzje konsumenckie, tym bardziej, że w IV kwartale ubiegłego roku sprzedano rekordową ilość artykułów gospodarstwa domowego. Czy w związku z epidemią konsumenci zaczną odkładać pieniądze na „czarną godzinę” czy rozwinie się spirala konsumenckiej niepewności. O tym w audycji Wojciecha Sobocińskiego.
Polskie Radio PiK - 03.03.2020 - Magazyn konsumenta